Tuesday, May 06, 2008

Swallowtail Shawl-rapport

Det går framover med sjalet, men jeg måtte rekke opp litt idag. De som strikker kunstrikk vet at det ikke er noe gøy. Men det var heldigvis ikke mange omgangene. Nå er jeg igang med Peaked Edging, den siste delen av sjalet. Ikke mange omganger igjen. Er veldig spent på hvor mye garn som går. Garnet heter Alpaca Silk og er fra Hjertegarn. Det er ikke umulig at jeg blir å strikke flere Swallowtail. Synes ikke det er vanskeligere enn Flower Basket. Det har jeg strikka mange av tidligere. Hvis du vil se bilder av dem, kan du gå inne på min eldgamle blogg Strikkdilla.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!