Sunday, July 20, 2008

Strikking og hekling i Spania


Kjekt å ha med hekling på stranda. Blir liksom ikke noen stor produksjon, men jeg orker ikke bare lese. Disse har jeg heklet i litt forskjellig bomullsgarn. Den til høyre er et Garnstudio-garn, Safran. Det er også halve den til venstre. Det lyste øverst er Sejlgarn, jeg har hatt masse nøster liggende i maaange år, men har endelig begynt å bruke av det. Aner ikke hvorfor det har ligget så lenge.





Disse to små posene er laget for å ha med på stranda. Til å samle skjell i. Kjekt å ha.
Den til høyre er strikket i Anchor Magicline, den andre er hekla i et skjell-mønster i Sejlgarn.





Kopptue á la Manne.

Har ikke klart å finne siden der oppskriften er, derfor kan jeg ikke linke til den. Den er enkel å strikke og jeg synes den ble veldig fin i Anchor Magicline. Pinner nr 3,5 har jeg brukt.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!