Saturday, January 24, 2009

Award

I bloggverden får man Award. Og av og til får man Awarder, altså flere. Bergir
har gitt meg (og noen fler) to stykker! Tusen hjertelig takk!

Og da er det kanskje meningen at jeg skal sende disse videre. Det er ikke en lett oppgave for det er utrolig mange fine blogger! Jeg har valgt disse:










Reidun: Hun er så flink å brodere! Og strikker masse fine ting også!
Sylvez: Strikker masse fint og klarer ihvertfall å inspirere meg.
Guro: Skriver godt om sine strikkerier.
Vigdis: I Vigdis sin vesle verden er det hyggelig å være på besøk. Og Vigdis strikker mosomme saker! Ta en titt :o)
Anniken: Hun gjør som j; ramler inn i "diller" *knis*

Som sagt, det er mange flere som jeg burde gi denne til, men nå har jeg to jenter som venter på lamineringshjelp og jeg må løpe.

2 comments:

  1. Tusen takk, så koselig! :)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk! Håper alt står bra til med dere.

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!