Sunday, February 22, 2009

To bursdager denne helga











To av mine venninner har hatt bursdag denne helga og her er gavene fra meg. TG fikk Misty Garden fra boka Scarf style. Jeg har brukt alpacka og pinner nr 4.



SB fikk pulsvarmere med tittelen "Annefødder". Oppskriften er gratis og er laget av Tora Frøset. Du finner den her.
Jeg brukte Babyull og pinner nr 2 1/2, da ble de litt for store til meg. Jeg skal lage sånne til meg selv, men skal da huske å legge opp 13 masker mindre og repetere mønstre 3 gangr i stedet for 4.

3 comments:

  1. Imponerende bursdagsgaver. De var kjempefine!

    ReplyDelete
  2. Så flotte bursdagsgaver, det teppet var kjempelekkert :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:59 PM

    det jeg var ute etter, takk

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!