Saturday, April 11, 2009

Nydelige nåleputer

Jeg kom over disse nydelige nåleputene i bloggen til Liselotte. Det er noe eget med bomullsgarn og de deilige fargene. Jeg kjenner på meg at jeg bare MÅ hekle slike. Men først litt surfing. Jeg ramlet innom Vibbedilles blogg, hun hadde laget akkurat slike noen dager før Liselotte. Hun hadde gjort noe mer, nemlig linket til Lene som hadde inspirert henne til å lage disse vakre nåleputene. Jeg inn i Lenes blogg for å bli inspirert der. Hun hadde en henvisning til en blogg der hun hadde funnet inspirasjon. Merkelig hvor den ene leder til den andre, det er jo fantastisk. Denne bloggen ledet meg til en blogg i Brasil.. Men det er visstnok Ruth som har laget mønsteret og ønsker at man linker til henne. Helt greit for meg, nå har jeg linket til bare et lite knippe av damer som har heklet disse, jeg tror det er mange blogger jeg ikke har vært innom hvor disse er avbildet.

Imorgen, hvis Gud vil og helsa hold, så skal jeg hekle søte nåleputer!

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!