Tuesday, May 19, 2009

Jeg har fått en award

Lene har gitt meg en award fordi hun er glad for at jeg lærte henne å hekle. Tusen takk, Lene, det var kjempehyggelig!

En award skal man jo sende videre til en annen blogg. Jeg har veldig lyst å sende denne videre til mormor som lærte meg å strikke og hekle, farmor som lærte meg å gimpe, Randi som lærte meg gleden å hekle duker, oldemor som viste meg hardangerbroderi og tante H. som jeg har hatt mange koselige håndarbeidsstunder og -samtaler med. Men det går ikke. Jeg har funnet en blogg med masse fint håndarbeide i og sender gjerne over denne awarden til Hekleriet.

1 comment:

  1. Ajende9:00 PM

    Flotte ting å se her hos deg. Takker for award. Koselig av deg.Helt ukjent som liker det jeg lager.

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!