Wednesday, June 17, 2009

Tøffelproduksjon


Lenge siden sist det ble vist fram noe her, men nå kommer det masse! Jeg har heklet en del tøffler. Garnet er Mor Åse i de flest og jeg har brukt krok nr. 4. De to par grønne på bildet over, vet jeg ikke hvem som skal ha. Det paret på øverste bilde, er en liten venninne som var innom og sa: "Sånne vil jeg ha, og de skal være lyse grønn, for det synes jeg er fint". Så da så. Da har man bare med å hekle grønne tøfler :o)


Og Selma var skrekkelig forkjølt en dag, jeg heklet henne tøfler og ba henne ha de på hele dagen. Det gjorde hun, flinke jenta Og friskere ble hun, faktisk..
Et par til meg også. Deilige natt-tøfler.

Oppskriften finner du i boka Hekling.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!