Thursday, November 26, 2009

Luer fra Knitty - hvor er Knitty?

Herr eller fru Anonym vil gjerne ha hjelp til finne oppskriften på luer jeg har strikka. Her er linken.

Lykke til med strikkinga!

Jeg strikker votter og små nisser, er kommet i julestemning og har ikke så mye tid til blogging. Og kameraet streika, jeg måtte ta noen bilder med mobilen, de ble ikke bra....

Kjøpe ny mobil med godt kamera eller kanskje fleske til med et skikkelig godt kamera? Liker mobilen min, har egentlig ikke lyst på ny. Skal sende epost til nissen at jeg ønsker nytt kamera, noen som har adressen? Eller er nissen kanskje på Facebook? Der fikk jeg ennå mer å tenke på...

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!