Friday, January 08, 2010

Nye bøker

Capris.no har som regel det en strikke- og hekleglad dame trenger. Og ikke er det spesielt dyrt heller, jeg betalte 273 kr for disse bøkene. Og det er bare den med snøkrystaller jeg ikke er 100 prosent fornøyd med. Kanskje jeg donerer den bort, skal bla litt mer i den først. De andre to er veldig bra. Burde kanskje finnes i ethvert kommunalt bibliotek? (ihvertfall her).Skal ikke si mer om det. Dette er ihvertfall bøker som får deg til å boble over av skaperlyst!

2 comments:

  1. Bra boktips! Syns den med snøkrystallene så fin ut også jeg. Må inn på Capris og titte litt!
    God søndag!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:48 AM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!