Sunday, February 28, 2010

NHM #14


Dette vottemønsteret valgte jeg for februar i Selbuvotten KAL som jeg er med i på Ravelry. Mønsteret er nr NHM#14. NHM er forkortelse for Nordic Heritage Museum. Jeg har brukt Senja fra Nille og pinner nr 2,5. Vottene passer meg, liten damestørrelse. Jeg har aldri strikket i Senjagarnet før, og jeg likte det godt. I tillegg synes jeg det garnet finnes i fine farger, jeg kommer nok til å kjøpe mer Senja. Dette paret kan jeg ikke gi bort, hvis du ser nøye etter på bildet, kan du se at det grå feltet før første stripe på vrangborden, er ikke like store. Bra at vottene passa meg!

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!