Tuesday, March 16, 2010

Hals over hodet

Her er kanten på halsen

Og her har Kiara pyntet seg.

Og her hilser kattene på hverandre, en meget skjelden hendelse. Kiara er litt sjalu på Tigris sitt flotte antrekk.


Og slik skal halsen være.

Jeg har brukt krok nr 8 garnet er fra Kilpis. Huopanen fra Novita. Det gikk med 85 gram. Deilig og mykt garn. Idéen fikk jeg hos ei venninne igår kveld. Vi gikk inn på Youtube for å finne ut hvordan man hekler krepsemasker. Det har jeg brukt på kanten oppe. Synes det ble en bra kant. Denne halsen er heklet på halvannen time på morgenkvisten.

3 comments:

  1. Guuud! En sånn en kan jeg tenke meg, veldig. Er det vanskelig?

    ReplyDelete
  2. Jeg synes du må hekle en til katten også:)

    ReplyDelete
  3. Super hals, og posane dine er jo lekre :)

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!