Monday, May 24, 2010

Møt Frk. Fryd - naturisten

Her sitter frøken Elise Fryd og soler seg på hustaket til katta. På fanget har det sneket seg inn en hjemmeheklet firfirsle, de er ikke så veldig skumle. Oppskriften til denne merkelige, men akk så morsomme dukken, fant jeg i ei bok som heter "Knitted babes" av Claire Garland, På Capris.no koster den engelske utgaven 133 kr og den danske "Strikkede tøzer" kr 201. Men jeg har lånt den på biblioteket. Nå må frøken Elise Fryd få klær, jeg skal strikke en blondetruse til henne. Hva mer hun skal få, er ikke opp til meg å bestemme...

Jeg har brukt Drops Delight fra Garnstudio. Det er blanding av acryl og bomull. Og pinner nr 3.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!