Saturday, June 05, 2010

Garnarv

Det må da være mange år siden man kunne kjøpe garn på Tempo? Blir satt litt tilbake i tid når jeg møter på slike poser som dette.


Alt dette flotte garnet har jeg fått av Eirin. Heklegarnet har hun arvet fra sin mormor. Og det er masse fint garn her. Mölnlycke, DMC i varierende nummer og noen uten navn. Det lå en oppskrift på en duk i posen, en duk som jeg har heklet for mange år siden. Den tror jeg er ødelagt, kanskje det er på tide å hekle en ny? Garn har jeg nok av ei stund framover, så det kan fort bli masse fine duker av dette. Følg med! Det lå også noen nøster Faerytale, 1 nøste grønt, 1 nøste lilla og et par te stykker av det turkise. Bilde lyver litt på den fargen. Ønsker tips på hva jeg kan lage av de, gjerne med link til gratismønster på nett. Den lille bolen til en bamsegenser har Eirin strikka. Den har jeg en liten plan med, vente å se!


No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!