Tuesday, August 03, 2010

Ferielektyre fra Horten bibliotek

På vår herlige ferie i Vestfold, "ramlet" vi over biblioteket i Horten og jeg var ikke sein om å springe inn og finne strikkehylla. Og det i grevens tid, for det var like før stengetid. Men jeg rakk å få med meg disse fine bøkene. Og det er masse fint i den "Mosser...." Blant annet de vottene du ser under her.

Ettersom svigerbror hadde kjøpt 4 nøster 7 bröder fra Novita da han var i Finland, ble det garnet valgt da jeg strikka disse. Egentlig et lestegarn, men vottene ble kjempefine og jeg skal beholde dette paret selv. Jeg brukte pinner nr 3.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!