Wednesday, August 11, 2010

Kerchief Bib heter denne smekken

Jeg kom over et gratismønster av smekken på Ravelry. Ettersom jeg er så heldig å ha en liten venninne, kunne jeg bare gå igang å strikke denne. Mønsteret er enkelt å følge. Jeg kommer sikkert til å lage fler, men blir nok å lage mitt eget mønster allikevel. Jeg har fått lov av mammaen å poste bilde av denne søte lille, blide gullklumpen. På bildet under ser du knappene vi fant i en boks, to som ikke er like. Her kan man jo kose seg med det man finner av knapper, kjekt å ha fler enn en og for å pynte opp er det kjekt med ulike knapper.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!