Sunday, October 17, 2010

Fort gjort


Det tok ikke lange stunden å strikke dette. Et perfekt skravle og tv-arbeide. Garnet er Sandnes Palett og jeg brukte pinner nr 6. Mønsteret er enkelt, jeg øker 1 maske i begynnelsen og 1 maske i slutten av hver pinne, i tillegg 2 masker på midten annenhver omgang. Jeg kjøpte 4 nøster. Da jeg begynte på siste nøstet, strikka jeg bare et par tre omganger før jeg felte av og heklet kanten rundt. Myt, deilig og varmt. Dette har jeg laget til meg selv! Hurra! Det er første gang jeg strikker noe v dette garnet. Vet ikke helt hve jeg synes om tvinninga, men mykt er det iallefall. Nå gjenstår det å se hvordan kvaliteten er når jeg har brukt det ei stund.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!