Tuesday, February 22, 2011

Og her kommer pjoning!

Herlige votter! Barnestørrelser denne gang, det vil si de rosa passet meg, så det er kanske ca 12 år. De minste fikk Selma på seg, hun nærmer seg 10. Men da er de også akkurat, så jeg vil gå for en 6 års størrelse. Garnet er på de sorte Iglo fra Trysil garn (Europris) og de lys blå og de rosa er Naturgarn no. 1 fra Gjestal (Coop Extra). Og de to siste er fantastisk myke og deilige! Jeg har brukt krok nr 6 og grunnmønsteret er det samme som tidligere.

Jeg synes det er så fint med snor på vottene, og ettersom jeg ikke kan flette med 4 tråder, måtte jeg hyre inn ekspertisen. Og det er ikke sånn at ekspertisen skal gjøre jobben, neida. Hun fikk lære meg dette. Som takk fikk hun hjelp med pjoninga si. "Noko for noko" som Ingvar Ambjørnsen sier i Hvite niggere...

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!