Sunday, February 06, 2011

Smygmaskvirkning

Flere pjona votter etter Monica Schultz sin oppskrift. De hvite er helt fantastisk deilige, de er pjona i Easy fra Sandnes og børsta inni. De grønne er pjona i vamsegarn, også børsta inni.
Ny bok er kjøpt inn. Det er jo ingen hemmelighet at jeg liker pjoning, heller ingen hemmelighet at jeg liker bøker. Denne boka bare måtte jeg ha. I denne boka står det masse historikk (svensk), men også mange gode tips. Og her brukes det to farger (eller fler). Jeg har prøvd meg på disse røde og hvite i Mor Åse og er veldig fornøys. De ble litt store, så jeg tova de lett for hånd. Fortsatt for stor for meg, men så er det da ikke jeg som skal ha de...

Veldig artig å pjone med flere farger, jeg skal teste ut mer fra denne boka!

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!