Sunday, July 03, 2011

Grytekluter

Søte hjertegrytekluter. Jeg kom litt skeivt ut i forhold til farge på gryteklut nr 2, derfor ble det to par. Og det er jo helt greit. Jeg har laget disse i hvitt og gult, de ble nydelige. Men borte blei de før det ble tatt bilde...

Garn: Tuva fra Europris
Heklenål: nr. 2,5

Mønsteret koster 20 kr, det er jo igrunnen billig. Men det viste seg at det ble plusset på 10 kr pga at det vare bare det jeg handlet. Merkelig! Men mønsteret var greit å følge, bilder som viser hvordan man går fram.

1 comment:

  1. Takk for inspirasjon til å grave fram heklekroken! Hvis jeg finner dem skal det bli nye grytekluter hr i huset :-)

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!