Sunday, November 20, 2011

Heklede kaffevarmere


















Jeg har lekt meg med teknikker, og da blir det lett kaffevarmere. Den til venstre er heklet i Stjernemasker. Hvis du tenker deg at kanten er nede og oppe, så blir det riktig "heklevei". Jeg har snudd den på høykant. Har en omgang halvstaver mellom hver stjernemaskerad. Veldig enkelt å hekle og du finner god veiledning på Youtube.no.

Kaffevarmeren til høyre ble litt stor, så den har fått en omgang i vaskemaskinen. Holder veldig godt på varmen! Tenker jeg skal bruke den i jula. Det nydelige hjertet har jeg bare festa i midten, så det får stå litt ut. "Teeny Tine hearts"  finner du på bloggen som heter Attic24.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!