Monday, June 25, 2012

Til Aina


Aina er ei  god venninne. Hun er faktisk så snill og god at hun kjøpte garn til meg i julegave. Jeg tok det som et hint. Vakre Aina har bursdag i april, da strikket jeg de fine sokkene til henne. Mønsteret er fra ei bok som heter Vogue Knitting: The Ultimate Sock Book. Mønsteret heter Zigzag Socks og det er Christine Walters som har laget det. Jeg har brukt Silja og pinner nr 3,5 mm.


Aina er en av 3 jenter jeg reiser til Spania med ca 1 uke hvert år. Og da vanker det en hjemmelaget gave på de, ifjor heklet jeg tøfler i år strikket jeg. De andre to fikk grønne. Og fornøyde var de! Mønsteret er fra Drops og garnet er Drops Delight. Pinner nr 2,5 mm.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!