Saturday, December 29, 2012

Sjal til en venn



Jeg hadde sett en venn strikke et slikt sjal, med andre farger. Ble øyeblikkelig inspirert til å gå igang med litt garnslanking og fant fram et par nøster Magi fra Rauma. Det garnet hadde ligget lenge i garnhimmelen og ventet på rett prosjekt. I garnhimmelen fant jeg også et ensfarget hvitt garn fra Sandnes, det het Strømpegarn. De to garnsortene matchet, og jeg gikk igang. Det var et perfekt sommerprosjekt, ettersom vi bilte rundt i Vestfold og til Danmark. Mye bilstrikking, og da er det jo perfekt med bare rette masker. Er kjempefornøyd med dette sjalet, og har lyst å strikke fler. Ser det for meg i grått og sort og i rødt og lilla.

Mønster. Drops 133-6
Garn Magi fra Rauma og Strømpegarn fra Sandnes
Pinner: 3,5 mm

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!