Tuesday, February 26, 2013

Projo vottealong 2013

Alt man blir med på! To vottalonger i 2013 kan bli heftig, men jeg prøver! Dette her er januarvotter i årets Projo vottealong på facebook. Nå er jeg igang med februarvottene, jeg har valgt "Stripeleik". Mer om dem seinere.

Jeg var litt snar å melde meg på her, sjekka ikke hvordan den fungerer. Men det er sånn at man får to valg hver måned, ser ut til at det er valg mellom ett kjøpemønster og ett gratismønster, det er jo bra. Men jeg har litt mer sans for "strikk ruter" eller noe i den duren. Men, pytt, pytt - jeg liker å strikke votter, så jeg henger med ei stund til før jeg gir meg. Og disse ble jeg veldig fornøyd med! Perfekt for restegarn.

Mønster: Brennende kjærlighet fra Jordids mønsterbutikk
Garn: PT2
Pinner: 4 m

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!