Sunday, May 26, 2013

Nupereller

Dette er dagens produksjon. Er litt stolt av bokmerke jeg har laget uten mønster! "Snora" er hekla og har krøll på enden. Så lang at den går igjennom boka. Den rosa ned til høyre ble til etter at jeg skjønte det ikke var garn nok på skyttelen til en figur. Da ble det en "medaljong" som er godt brukbar til strikkemarkør. 



 Her er en nuperellemarkør jeg laget på en workshop. Snart er det en ny workshop og da skal vi lage hjerter!Det gleder jeg meg til! Vil du være med?



Ideén til disse flotte markørene, fant jeg hos Marias garnhändelser. Og leder i Norsk nuperelleforening, Anne Bruvold, laget et mønster og guidet oss ukyndige gjennom prosessen fra første til siste knute.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!