Thursday, September 05, 2013

Jeg har pjonet

Et elendig bilde, tatt med mobilen...Min fine "mettomunge" vant dagspass til Døgnvillfestivalen og jubelen var stor. Jeg ville ikke sende henne avgårde uten noe varmt på hendene, så da tenkte jeg at pjoning går for med tykt garn og hva er vel bedre enn et par pulsvarmere til å holde jenta varm en høstkald kveld? Men ville hun ha dem? Nei! Hun kunne jo bli kald på fingertuppene, må vite. Så da fant hun seg et par pjona votter istedet. Men disse deilige pulsvantene kom til nytte allikevel, ingenting er bedre enn å kunne varme ei venninne!

Mønster: "Pjoning i mitt hjerte" av Monica Schultz
Garn: Naturgarn
Krok: 5 mm

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!