Saturday, December 26, 2009

Litt romjulshåndarbeide

Disse tøflene har vært ferid lenge. Det er først nå jeg har tovet de. Ble altså ingen julegave, men jeg tror de passer til Marit. Vi har bytta jobb, Marit baker og Heidi strikker. Perfekt!

Mønsteret er hentet i Sandnes sitt julehefte nr 0214. Enkle å strikke på tykke pinner i Fritidsgarn.






Mens jeg så på "Little Woman" på NRK1 på julaften, måtte jeg ha noe mellom fingrene. Fant fram et nøste Muskat Soft og en liten rundpinne nr 3. Mønsteret fant jeg her.
Veldig enkelt å strikke. Jeg har strikket to hvite som jeg ga bort i julegave, skal vise de fram når jeg får lagt inn bilder. De ligger i det gamle kameraet, disse bildene er tatt med det nye som vi fikk i julegave av hverandre til hverandre.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!