Sunday, September 19, 2010

Herlige sokker

Par nr 10. Mor Åse raggegarn, pinner 3,5 og mønsteret er mitt eget. Str 36/37 eller deromkring.
Par nr 11. Raggegarn fra Viking. Strikket 2 rett og 1 vrang i vrangborden og heklet en picotkant oppe. Synes de ble søte. Brukte pinner nr 3 for å få de tett. Gave til ei kjekk jente som fylte 11 i sommer.
Par nr 12 er Blueberry Waffle Socks. Dett mønsteret har jeg strikket mange ganger, anbefaler det på det varmeste! Enkelt å strikke og formen blir bra. Jeg har brukt 7 brødre fra Novita, et fantastisk deilig garn til sokker. Varmt, godt og mykt. Dette paret er en gave til en meget trivelig herremann som fylte 9 år.

1 comment:

  1. Eg beundrar alle de som strikkar sokkar i alle mulege flotte mønster. Dei er såå fine. Eg strikkar berre heilt ordinære sokkar, men eg ser at det hadde vore kjekt å prøvd seg på eit par med mønster. Då kunne eg jo blogga dei og !:) Likar så godt hjartevottane dine. Ha ein fin kveld :)

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!