Monday, October 25, 2010

Pulsvarmere med fletter

Å strikke fletter er enkelt når man har lært seg å strikke uten hjelpepinnen. Og de sorte på bildet over er veldig enkle å strikke, der er det jo bare fletter øverst og en fletteomgang nederst. Det kan man jo selvsagt variere så mye man vil. Mønsteret er gratis og de heter Fetching. Jeg har brukt Østlandsgarn og pinner nr 3.

Deborah Pulliam har laget dette enkle, men flotte mønsteret. Det er gratis, og du finner det her. Jeg har brukt Mor Åse Babyull på de grå, de brune er Babyull fra Rauma. Pinner nr 3. Jeg har laget meg et par sorte også, de har ikke blitt fotografert ennå, men brukes daglig. Og jeg kommer garantert til å lage flere sånne.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!