Saturday, January 30, 2010

KAL på Ravelry

Jeg har bestemt meg for å være med på en KAL på Ravelry. Jeg er med i en gruppe som heter Selbuvotter. Meningen er å strikke et par votter hver måned i 2010 fra Terri Sheas bok Selbuvotter. Jeg har den engelske boken. For januar måned valgte jeg meg det mønsteret som heter NHM#5. Og grunnen til det er enkel, jeg begynte igår. Og skulle være ferdig seinest imorgen, 31. januar. Dette er et par barnevotter. Jeg ble altså ferdig å strikke igår og har festa tråder og dampa idag.

Jeg har brukt pinner 2.5 og garnet er Kampanjegarn fra Rauma. Helt OK til votter. Mønsteret er helt greit, enkelt å strikke. Men jeg synes de ble litt bred. Passer kanskje 9-11 år? Jeg fikk de på, men synes de er litt for korte til meg.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!