Tuesday, February 09, 2010

Havskum

Jada, det er havskummønster eller featherandfan. Men det ser ikke veldig sånn ut? Jeg synes ikke det. Men de er helt OK. Vet ikke om bildet klarer helt å fange fargen, det er mørk lilla. Jeg har strikket disse tidligere i en lys grønn farge, lime eller noe sånt, det passa bedre til dette mønsteret. Oppskriften finner du i Birgitta Adolfssons bok "Pulsvärmare". Jeg har ikke prøvd noen av de andre mønstrene i denne boka, men det kommer jeg nok til å gjøre etterhvert. Disse pulsvarmerne strikket jeg på pinner 2,5 og garnet er Drops Alpakka.

1 comment:

  1. Anonymous7:02 PM

    Disse så både lekre og lune ut!

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!