Tuesday, February 23, 2010

Mobilveske


Kjekt å ha på jobben. Jeg har slitt ut den forrige, det ga meg anledning til å lage en ny og forbedret utgave. Jeg ønsket meg en lomme til å putte bankkort eller penger i. Jeg har ogå laget en snor til å feste nøkler jeg trenger. Jeg hadde ingen oppskrift. Det sorte garnet er Tuva og det grønne er Mor Åse bomullsgarn. Krok nr 3 passet fint. Jeg ville ha den litt tett. På lomma bak er det fastmasker, ellers er det brukt halvstaver. Og så har jeg heklet en liten kant med "musetagger" på lomma og rundt lokket. Knappen er også heklet, jeg har puttet litt bomull inni.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!