Sunday, June 06, 2010

Hekling på fly

Tøfler eller nattsokker heter disse og oppskriften finnes i Bente Myhrer og Lilly S. Brandal si bok som heter Hekling. Den boka har jeg brukt masse. Og akkurat denne oppskriften har jeg brukt flere ganger. Før jeg dro til Spania, heklet jeg tre par, ett par til hver av mine reisevenner. Og til meg selv heklet jeg disse stripete, de ble til på flyet. De andre har jeg ikke bilde av, merkelig nok. Vi hadde de på om morgenen og om kvelden, da var det litt kaldt på flisegulvene. Nå skal det jo sies at vi var der siste uke i april. Jeg har brukt krok 4,5 og garnet er Mor Åse ullgarn.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!