Saturday, June 26, 2010

Mulig det er galskap, men..



...jeg har lyst å prøve likevel. På Ravelry har jeg meldt meg inn i ei gruppe som har som mål å strikke 52 par sokker på ett år. Det blir 1 par sokker i uka! Klarer jeg det? Vel, vi får se. Jeg er egentlig ikke helt med ennå, jeg var akkurat litt for sein i avtrekkeren. Men jeg står på venteliste, med beskjed om å begynne å strikke, for plutselig kan jeg komme med hvis noen etterhvert trekker seg. Så jeg startet 8. juni og her er mine to første par ut:


Par #2 er zebrasokker. Strikket i Opal på pinner nr 3 og mønsteret er mitt eget. Par #1 er Blueberry Waffel Socks og de er strikket i et finsk garn fra Novita. Jeg har brukt pinner nr 3, men kunne sikkert økt det til 3.5.

1 comment:

  1. Mykje fint du har produsert i det siste! Lekker hue, og tøflene ser kjempegode ut. Og slike hekla figurar er jo så søte. Lukke til med 52 par :) Det greier du nok. Ha ein fin dag :)

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!