Tuesday, January 24, 2012

Et par dominovotter til

Jeg synes det er gøy å strikke votter i forskjellige teknikker, domino er en av mange. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor jeg bare har laget to par, de blir så fine og her kan man jo virkelig leke seg med restegarn. Har jeg for lite restegarn, kanskje??? Neppe! Har jeg for mange ting på gang samtidig? Sannsynligvis...Dominostrikking er forresten en teknikk amn kan bruke til masse forskjellige ting, og nå har jeg en Iphone-idé i mitt hode. Til pinnenene, jente!

Garn: Peer Gynt ffra Sandnes
Pinner: 3 mm
Mønster. Som utgangspunkt har jeg brukt Melody Johnson sitt.

1 comment:

  1. Artige dominovotter! Jeg tenker stadig jeg skal prøve den teknikken, og rester har jeg nok av;-)
    Takk for påminnelsen!

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!