Tuesday, January 24, 2012

Min nye IPhone-varmer



Kaldt ute. Min telefon var kald, men nå er den varm. Ull varmer, også for en IPhone. Eller? Uansett, jeg hadde lyst å lage noe som er både strikket og heklet, som man kan lage av restegarn, som blir fort ferdig og som er nyttig. Først strikket jeg en rød domino-rute. Så en til. Fast i dem, strikket jeg tilsammen 4 halve dominoruter. Så heklet jeg bunnen, deretter lokket. Lokket er også domino, bare heklet.

På denne måten kan man leke seg med farger, striper, staver, rette og vrange masker. eg valgte denne løsningen, så matcher de vottene mine. Tips meg gjerne om jeg bør se i din blogg hva du har mixet ihop!

Garn: Peer Gynt fra Sandnes
Pinner: 3 mm
Krok: 4 mm
Mønster: Mitt eget

3 comments:

  1. Anonymous2:55 PM

    Ja, ull varmer - både det ene og det andre!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:09 AM

    Muy hermoso!

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:09 AM

    Muy hermoso!

    ReplyDelete

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!