Monday, May 21, 2012

Bursdagsgave til min eldste niese



Jeg har 3 nieser og 1 kjekk nevø. Den eldste niesa mi fylte 23 år her om dagen, og jeg ville lage pulsvarmere til henne. Jeg valgte disse, synes de er både enkel og fin, og niesa mi blei fornøyd! Snart har den midterste niesa mi bursdag, hva skal jeg finne på til henne tro??

Det er ikke alltid at fargene blir riktig gjengitt, her er de enten for blå eller for rød. Det øverste bildet viser hvor lange de er, det nederste viser at jeg har valgt å la flettene møte hverandre. Eller gå fra hverandre, om man velger det. Høyre og venstre er ikke så nøye her.

Oppskriften er delvis fra pt design hefte nr 106. Og fra Ravelry.com.
Garnet er Schachenmayr Alpakka og jeg har brukt pinner nr 3. Firkantige!


No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!