Wednesday, July 04, 2012

En gave til

Her har jeg lekt meg med Muskat fra Drops. De har salg på bomullsgarnet, da er det bare å hamstre! Det har jeg egentlig ikke gjort, men et par nøster kom min vei og ble til denne posen. Hva som er inni den? Nei, det er en hemmelighet enn så lenge.

Jeg har brukt fastmasker, både vanlige og de litt lange, altså heklet fastmaska i raden under og under der igjen. Og så har jeg laget et par rader med stjernemasker. Litt artig å variere, og å ikke bruke mønster, da er man fri til hva det skal være. Jeg har begynt i bunnen.

Garn: Muskat
Krok: 4 mm
Mønster: Mitt eget

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!