Thursday, July 26, 2012

Terasse-etui, det kan jeg godt li'!

Jada, jeg har vært på ferie i deilige Danmark. Fikk besøkt Legoland igjen, 1. gangen var for 40 år siden. Jeg kunne ikke kjenne meg igjen, her var det store forandringer. Men et hyggelig gjensyn, selv om vi vandret rundt i gule regntrekk, været var ikke det beste den dagen heller.

Vel hjemme (regnvær her også!) kunne jeg hente min nye PC, så nå håper jeg blogginga kan bli til en lek. Sliter litt med den gamle stasjonære.

Den nye er iallefall super til surfing, og hva er vel bedre enn å la seg inspirere av herlige danske blogger? Jeg kom over bloggen Filihunkat og her er det bare å nyte hekling og sying og katteprat og mye mer.Ii anledning at bloggen hennes presentere i Alt om Håndarbeide, har hun en give away. Og jeg er med - ønsker meg skrekkelig dette terrasse-etuiet, ettersom jeg er i heklemodus for tiden!

Bildet har jeg lånt fra bloggen til Filihunkat. Er ikke terrasse-etuiet nydelig? Se flere bilder i bloggen.

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!