Sunday, July 29, 2012



Jada, jeg har vært i Sverige også i ferien. Og handlet på Indiska. Når man ikke har Indiska der man bor, så får man nyte butikken om de har en der man er på ferie. Men innholdet i denne posen, det kommer fra dejlige Danmark. En av Ebeltofts to flotte strikkebutikker. Jeg handlet selvsagt i begge, men akkurat dette er handla hos Balleby garn og strik. Hele butikken skulle selges, gjett om jeg kunne tenkt meg overta den! Midt i en gågate i et lite nydelig gult hus, synd jeg glemte ta bilde av det! Jeg hadde selvsagt sjekka på nett før jeg dro at denne butikke selger Hanne Falkenberg, men da jeg kom i butikken, var ikke mitt førstevalg der. Men heldigvis så kunne damen bestille, slik at jeg kunne hente pakken et par dager seinere. Så nå skal det strikkes "Ballerina"!



Fargevalget er sprekt, men plutselig kjente jeg at alt i garderoben ikke kan være sort eller grått. Og hvem vet, blir jeg riktig fornøyd, så kan jeg jo strikke flere Ballerinaer...

No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!