Thursday, September 05, 2013

Litt mer hakking


Denne har jeg laget som en modell til strikkekafeen. Tema skal være hakking og da er det kjekt å ha øvd litt på forhånd. Kjente at jeg trengte det. Nå har jeg prøvd meg fram med forskjellige former når det gjelder hakking. Jeg har ikke prøvd helt rund, altså flat rund. Det kommer jeg ikke til å få tid til heller, men jeg har prøvd rundhakking, flathakking og litt "short-row" hakking, på denne hakkede halsen. Og så har jeg lyst å prøve meg på domino-hakking, høres ikke det fint ut? Strikkekafè på Tromsø bibliotek fredag 13. september. En ulykkesdag? Nei, jeg tror det kommer til å bli en fantastisk dag i hakkingens tegn.

Strikkekafeens datoer og temaer finner du her.




No comments:

Post a Comment

Litt om meg

My photo
Strikker masse, hekler litt, ønsker å sy. Kanskje snart? Håper på det. Har 3 jenter, 2 kastrerte kaniner, 2 steriliserte katter. Og en flott mann!